premi ibermuseos

Un objecte, tres visions. Museu virtual d’integració

“Un objecte, tres visions. Museu virtual d’integració”

Inauguració de l’exposició “Un objecte, tres visions. Museu virtual d’integració”, guanyadora de l’XI Premio Ibermuseos de Educación.

Aquesta iniciativa ha consistit en la creació de grups de treball formats per tres persones: un antic treballador/a de la indústria del calçat, una persona provinent de fora d’Inca i un jove de la comarca. A partir d’un objecte de feina elegit per l’antic treballador s’han generat converses en què els membres de cada equip han pogut compartir històries de vida i professionals que han propiciat un diàleg intergeneracional i intercultural molt enriquidor per a totes les parts.

Reconeixement, inclusió i aprenentatge: tres visions entorn d’una mateixa experiència que exemplifiquen el fet de sentir dels participants d’una aventura que quedarà a l’abast de tothom dins un museu virtual accessible des de la nostra plana web.

L’activitat és gratuïta i serà amb aforament limitat.

S’apliquen noves mesures de seguretat, que pots conèixer aquí.