INTRVL

Espectacle de llum i música “Introspiciere” | ESPECTACLE

Dins les activitats del Dia Internacional dels Museu, es durà a terme al Museu l’espectacle “INTROSPICERE”, la primera intervenció a portes obertes del col·lectiu d’experimentació multimèdia INTRVL. Una instal·lació fixa a mode de performance en directe, de la mà del creatiu Xisco Cabello Romaguera i el pianista Elías Fabré, que ens plategen una mirada a l’interior del ser en el seu propi ecosistema introspectiu.

El creuament de barreres entre la relació dels processos cognitius/emocionals durant 3 hores i sense interrupció en una reflexió directa als diferents estats de consciència. Metalisme clàssic en el propi il·lusionisme, en una instal·lació multimedia que no desvirtuarà la percepció de l’espai. Efectes visuals des de la tecnologia làser, paisatge sonor en alta i baixa freqüència.

L’activitat és gratuïta i no cal inscripció prèvia.