colombia_expo

COLOMBIA, TIERRA DE LUZ

L’Ajuntament d’Inca i el Consolat de Colòmbia a Palma inauguren l’exposició “Colombia, tierra de luz”, en commemoració i solidaritat amb les víctimes del conflicte armat de Colòmbia.

Es tracta d’una exposició de fotografies de Santiago Escobar-Jaramillo, arquitecte i fotògraf per la Universitat Nacional de Colòmbia i membre de l’Associació de Fotògrafs Urbans de Londres i la de la FUJIFILM Colòmbia, artífex de l’exposició composta per 21 fotografies i un documental dedicat a les famílies de les víctimes de la violència i a les persones desplaçades a causa del conflicte armat en aquell país. L’artista utilitza la llum com a component material i emocional de la reconstrucció de la vida.

L’exposició es complementa amb la projecció de dos audiovisuals: “Mateo” (2014) de María Gamboa Jaramillo, el proper dijous 9 de maig a les 19 h; i “Chiribiquete” (2017) de Carlos Arturo Ramírez, el pròxim dimarts 14 de maig a les 19 h.