unnamed

Dia Internacional dels Museus | #DIM2020

Cada any, l’ICOM celebra el Dia Internacional dels Museus. Enguany, però, aquesta festa global serà digital.

Tots els museus de Mallorca hem enregistrat un vídeo del nostre museu amb l’explicació d’una obra destacada. Aquests vídeos es faran visibles el pròxim dilluns, 18 de maig de 2020 (Dia Internacional dels Museus) i el Consell de Mallorca, a més, farà un vídeo conjunt resum de tots ells.

És una iniciativa del Museu de Mallorca, el Museu Marítim de Mallorca, la Fundació Mallorca Literària, la Fundació Miró Mallorca, Es Baluard Museu d’Art Contemporani de Palma, el Museu d’Història de Manacor, el Museu del Calçat i de la Indústria, el Museu Arqueològic de Son Fornés, el Museu de Pollença, el Museu Balear De Ciències Naturals, Can Xoroi de Fornalutx, Can Prunera – Museu Modernista, el  Castell De Bellver, Can Balaguer, el Museu d’Art Sacre de Mallorca, la Fundació Museu Cosme Bauçà, el Museo Sa Bassa Blanca, el Castillo Museo San Carlos, la Fundación Juan March, el CaixaForum Palma i la Fundació Cultural Coll Bardolet.