emya-mobile

Presentació del vídeo de la candidatura als Premis EMYA

Sabies que el Museu del Calçat i de la Indústria d’Inca ha estat nominat per rebre el Premi EMYA, al Museu Europeu de l’Any?
Aquesta nominació ha estat resultat del gran esforç i del molt de treball realitzat per part del museu per consolidar-se un dels museus de referència a Mallorca.
El prestigiós premi, s’atorga a un museu que posi especial èmfasi en una presentació clarament entenedora d’una perspectiva europea i de la interacció entre els locals i altres identitats europees.
El treball dut a terme pel museu s’adequa als temes de rellevància europea i s’adhereix als valors i prioritats de democràcia, drets humans, tolerància i diàleg intercultural.
Per això, dia 26 d’abril del 2022 a les 18:30 h, es durà a terme al Museu del Calçat i de la Indústria d’Inca, un acte de presentació el vídeo gravat pels European Museum of the Year Award (EMYA). Per aquest motiu, els col·laboradors de l’audiovisual, inquers i inqueres i tothom que vulgui compartir la nostra alegria i satisfacció, està convidat a gaudir d’aquest esdeveniment.
Vos hi esperem amb tanta d’il·lusió i ganes, com la que nosaltres tenim per a ser candidats, a obtenir aquest prestigiós premi. Vine a celebrar-ho amb nosaltres!