+34 871 911 643 museucp@incaciutat.com

Investigació

Una de les funcions del Museu del Calçat i de la Indústria és la d’investigar i ampliar coneixements sobre els diferents aspectes de la col·lecció que alberga.

En aquesta secció es poden consultar articles i documents íntegres que aprofundeixen en el patrimoni que conté el Museu.

La fabricació manual i industrial del calçat. Un patrimoni inmaterial del Raiguer.  (2018) (doc. únicament en català).

Maquinària amb nom de dona. Estudi i documentació en perspectiva de gènere del fons industrial del Museu del Calçat i de la Pell (2017) (doc. únicament en català).

Estudi del fons del Museu del Calçat i de la Pell. Documentació de la col·lecció d’eines per a la fabricació de calçat (2016) (doc. únicament en català)